Kamerik Sport - Informatie en inschrijving

Zoals eerder aangekondigd zal vrijdagavond 16 juni de Jubileumeditie van Kamerik Sport plaatsvinden.

Na drie jaren van afwezigheid zal dit jaar de vijfde editie van Kamerik Sport plaatvinden. Dit keer vindt het mooiste en gezelligste sportevenement van Kamerik niet op zaterdag, maar op vrijdagavond plaats. Hier wil je bij zijn, dus meld je snel aan via onderstaande link.

Kamerik Sport is een terugkerend initiatief van de vier sportverenigingen in Kamerik, te weten VV Kamerik, LTC Kamerik, Volleybalvereniging Serve’72 en SDO/Fiable.

Dit sportevenement is bedoeld voor alle spelende en niet-spelende leden (en partners) van 18 jaar en ouder van de sportverenigingen die hierboven genoemd staan. Je meldt jezelf voor dit sportevenement individueel aan. De organisatie zal vervolgens teams samenstellen. Het is niet nodig om in alle sporten uit te blinken. Blink je normaal gesproken slechts uit in de derde helft, dan ben je bij dit evenement juist van grote toegevoegde waarde.

Je wordt vrijdagavond 16 juni om 18:30 uur verwacht bij tennisvereniging LTC Kamerik, zodat we de administratieve zaken voor het sporten nog even in orde kunnen maken. Om 19:00 uur starten de eerste wedstrijden en om 21:30 uur staat de Grande Finale gepland!

Na de Grande Finale barst het feestgedruis los. De sportkantine van LTC Kamerik wordt omgedoopt tot een waar feestpaleis waar de voetjes van de vloer mogen.

Om dit evenement mogelijk te maken vragen we een kleine bijdrage in de kosten. De inschrijfkosten bedragen € 7,50 per persoon. Dit kan bij de organisatie betaald worden op de avond van het sportevenement. Voor een hapje tijdens het sporten wordt gezorgd, maar zorg er wel voor dat je thuis al een goede bodem hebt gelegd. Drankjes zijn voor eigen rekening. Je kunt bij LTC Kamerik alleen met de pinpas betalen. De opbrengsten van dit geweldige sportevenement komen ten goede aan de clubkassen van de vier sportverenigingen.

We zouden het fantastisch vinden als we deze jubileumeditie een recordaantal sporters mogen verwelkomen. Van deze happening wil je achteraf niet hoeven zeggen: “Was ik er maar bij geweest.’’ Je wilt deze mooie avond gewoonweg niet missen!

Let op: de inschrijftermijn sluit 2 juni 2023, dus zorg dat je voor die tijd inschrijft!

Inschrijven kan via deze link.

Bij vragen of onduidelijkheden, mail dan gerust naar kameriksport@hotmail.com.

Sportieve groet,

Organisatie Kamerik Sport